Gastologie

Gastologie is winnaar van de Horecava Innovation Award 2014.
Sok Organiseert wint Horecava Innovation Award 2014

Bestellen

Boeken

Onderstaande boeken zijn alle rechtstreeks via SOK te bestellen

Gastvrijheid loont

“De beleving van een horecabedrijf wordt voor 50 procent of meer bepaald door de manier waarop met gasten wordt omgegaan.” Maar hoe kan je dat leren? En wat levert het op? In het boek dat Jeannine Sok samen met Madelinde Moesbergen schreef wordt dat uit de doeken gedaan. Bij het bedrijf van Madelinde is een nulmeting gedaan, waarna er stevig is getraind en gewerkt. Alle tips en tricks die geleid hebben tot een flinke stap vooruit zijn te lezen in Gastvrijheid loont.Lees meer…

Welkom! Gastvrijheid, de sleutel tot succes.

“Gasten? Welke gasten?” Helaas komt het nog vaak voor dat gasten door het personeel niet worden gezien. Wat kun je daar nou aan doen? Een informatieve, praktische en vlot geschreven handleiding die lezers ervan overtuigt dat gastvrijheid het belangrijkste product is in de horeca. Met smakelijke voorbeelden van hoe het wel en hoe het juist niet hoort. Lees meer…

Zeker zijn in zaken

“Hoe we met elkaar omgaan maak ik zelf wel uit.” Niet dus! Veel gedoe en onbegrip is te voorkomen als je een klein beetje weet hoe het hoort. Een beknopte uitgave met informatie over culinaire en zakelijke etiquette. Hier gratis te downloaden

Artikelen en columns

SOK schrijft op aanvraag artikelen en columns voor horecavakbladen. Ook voor interviews en achtergrondartikelen kunt u bij haar terecht. Al eerder gepubliceerd:

Columns

Etiquette aan tafel
  • Artikel in het blad Culinaire Saisonnier Lees meer...


  • Ik doe mijn zaken zo.
    Artikelen reeks verschenen in 2010 in het blad Vers &Vers voor horeca, welzijn & zorg.