Samen

Bij de projecten van SOK, zit de kracht vaak in het samen-werken. Opdrachtgevers aan het woord:

Marc Meulenbelt, coördinator Cas Spijkers Academie, broedplaats voor culinair talent:

“Jeannine verzorgt bij ons trainingen voor koks en gastvrouwen. Ze maakt duidelijk hoe je gasten moet benaderen en waar je op moet letten. Ze leert hoe je – als gasten binnenkomen – binnen een oogopslag kunt zien hoe je ze moet benaderen: amicaal, zakelijk?” Marc Meulenbelt stipt daarbij aan dat Jeannine in haar trainingen niet alleen aandacht geeft aan klantenbenadering maar ook aan leidinggeven, communicatie van medewerkers onderling en niet te vergeten de contacten met leveranciers. Waarom de Cas Spijkers Academie met Jeannine werkt? “Vanwege haar enthousiasme en haar passie voor het vak. De horecaliefde zit haar in het hart. Dit helemaal in de lijn van Cas Spijkers die altijd sprak over “Koken met l’amour”.”

Ellen van den Wittenboer van Florens Mobility over de samenwerking met SOK tijdens klantendag:

Jeannine is echt een deskundige op gebied van gastvrijheid. Zij weet op een ludieke en creatieve manier anderen te inspireren over het onderwerp gastvrijheid. Gastvrijheid is een breed onderwerp, wat zeker ook in het bedrijfsleven ingezet kan worden in iedere vorm. Jeannine laat op haar manier zien dat gastvrijheid, kwaliteit biedt in werk en leven. Haar interactieve workshop voor de klantendag van Florens mobility is door haar verfrissende presentatie een inspirerende en leerzame middag geworden.

Madelinde Moesbergen, directeur Landgoed Avegoor, voormalig koninklijk bezit

Maar liefst drie restaurants en een hotel zijn er te vinden op Landgoed Avegoor. Het motto ‘gastvrijheid loont’ staat daar hoog in het vaandel. Om aan te geven hoe belangrijk gastvrijheid is, heeft Jeannine een training verzorgd voor alle medewerkers. “Jeannine is iemand die het snapt en die de vertaalslag kan maken. Niet alleen maar wéten hoe het moet, maar ook het daadwerkelijk doen. Madelinde Moesbergen en Jeannine Sok zitten helemaal op een lijn met hun visie op gastvrijheid. Madelinde: “Soms is het dan handiger om een extern iemand de dingen te laten zeggen zoals je ze zelf zou willen zeggen. Dan kan je geen betere persoon hebben dan Jeannine.” De samenwerking van Jeannine en Madelinde resulteerde in het boek Gastvrijheid loont in november 2011 verschenen.

SOK werkt(e) voor


SOK werkt(e) met