Zie de ander als gast

Alle projecten van SOK hebben direct of indirect te maken met mensen. Daarbij staan de kwaliteiten van mensen voorop, niet hun beperkingen. Iedereen is ergens goed in en kan een bijdrage leveren aan de maatschappij, op een leuke, prettige en soms bijzondere manier. Door hier aandacht aan te geven, komt ieders persoonlijke vakmanschap tot bloei. Voorwaarde daarvoor is dat mensen zich op hun gemak voelen. Dit kan als iedereen elkaar als gast behandelt.

Samen-werken

Tel daarbij op dat bij een goede samenwerking de uitkomst van de som 1 + 1 = 3, en je kan als persoon en als bedrijf iets moois neerzetten. Kracht van de ondernemer en de werknemer bundelen.

Positieve balans: gastvrijheid loont

Dit is waar de passie van SOK zit. Haal uit je mensen wat er in zit, ga daarmee samen aan de slag en je creŽert een win-win situatie. In het bedrijf zelf maar ook naar je klanten toe. En wat in deze geldt voor de horeca, geldt ook voor instellingen en bedrijven.

En het levert nog geld op ook

Het leuke van deze insteek is dat je aan het einde van rit niet alleen tevreden personeel, gasten en klanten hebt, maar dat het ook nog eens goed is voor je portemonnee. Ook dat is iets waar SOK aandacht voor heeft: de commerciŽle kant van de zaak.